인프로코리아
사이트맵
  • 맞춤검색
  • 검색

자유게시판
қимыл-қозғалыс ойындарының теориясы мен әдістемесі - қимыл қозғалыс ой…
Otilia | 24-09-14 10:48 | 조회수 : 50
자유게시판

본문

 
 
 
 
 
 
th?q=қимыл-қозғалыс+ойындарының+теориясы+мен+әдістемесі+қимыл+қозғалыс+ойындары+балабақшада
 
 
қимыл-қозғалыс ойындарының теориясы мен әдістемесі - қимыл қозғалыс ойындары балабақшада [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Қимыл қозғалыс ойындары балалардың игеріп үйренген қимылы дағдыларын жетілдіру және дене қабілетін қалыптастыру ретінде қызмет етеді. Зерттеу обьектісі: Мектеп жасына дейінгі балалармен ойналтын қимыл қозғалыс ойындары. Зерттеу зеты: Мектеп жасына дейінгі балалар үшін ойынның ерекше маңызы бар: ойын олар үшін- оқу, ойын олар үшін- еңбек, ойын олар. Қимыл қозғалысы. Қозғалыс ойынының құзіреттілігі салауатты өмір баланың денсаулығын салтын ұстану ниеті сақтау және нығайту, мен дене жаттығуларын қызығушылығының жасауға артуына байланысты қызғушылықтарын — қажетті арттыру, қимылдық гигиеналық іскерліктері мен шараларды, күн дағдыларын жетілдіру. тәртібін орындау, сен мені сағынасың ба скачать қимыл-қозғалыс. Практикалық маңыздылығы: ересек мектеп жасына дейінгі балалардың дене қозғалысын дамытуға арнап әзірленген қимылды ойындар кешенін мектепке дейінгі білім беру ұйымдарының тәрбиешілерінің жұмысында қолдануға болады. Зерттеу базасы: Ақтөбе қаласы, №43 Гүлдаурен мектепке дейінгі ұйымы Дипломдық жобаның құрылымы: кіріспеден, екі тараудан, қорытындыдан, пайдаланылған әдебиеттер тізімінен, қосымшадан тұрады. 6. Қимылды ойындар арқылы дене қозғалыс белсенділігін дамыту бойынша ересек мектеп жасына дейінгі балалармен жұмыс жоспары Атауы «Қармақ» «Мысықтар» «Ұстап ал» «Ең епті кім?». Қимыл-қозғалыс ойындары өзінің мазмұны мен формасы жағынан эстетикалық әрекет болып табылады. Қимыл-қозғалыс ойындарының сан қырлы тәрбиелік маңызы, олардың мектеп жасына дейінгі балалар үшін ыңғайлылығы, ойындардың қуанышты, балаларды өзіне тартатын әрекет салыасын туғызады. Қимыл — қозғалыс ойындары балалардың игеріп үйренген қимылы дағдыларын жетілдіру және дене қабілетін қалыптастыру ретінде қызмет етеді. Қимыл-қозғалыс ойындарына сюжетті және сюжетті емес ойындар жатады. Сюжетті қимыл-қозғалысты ойындардың шартты түрінде өмірдегі немесе ертегілік эпизодтағы ойындарды қамтиды. Сюжетті емес қимыл-қозғалысты ойындарға қызықты, мақсатқа жетуге бағыттайтын қозғалмалы ойынды тапсырмалар жатады, олар ойындардың түрлеріне қарай бөлінеді: жүгіріп өту, қағып алу; жарыс элементтері бар ойындар, құралдармен ойнайтын ойындар. Қимылды ойындар күннің әр мезгілінде және дене шынықтыру сабағында өткізіледі. Тәрбиешінің балалар тобына арнап ұйымдастырған қимылды ойындарының ұзақтығы 10 минутқа дейін болады. Қимыл — қозғалыс ойындары балалардың игеріп үйренген қимылы дағдыларын жетілдіру және дене қабілетін қалыптастыру ретінде қызмет етеді. Спорттық ойындар нышандары бар қимыл -қозғалыс. Практикалық маңыздылығы: ересек мектеп жасына дейінгі балалардың дене қозғалысын дамытуға арнап әзірленген қимылды ойындар кешенін мектепке дейінгі білім беру ұйымдарының тәрбиешілерінің жұмысында қолдануға болады. Зерттеу базасы: Ақтөбе қаласы, №43 Гүлдаурен мектепке дейінгі ұйымы Дипломдық жобаның құрылымы: кіріспеден, екі тараудан, қорытындыдан, пайдаланылған әдебиеттер тізімінен, қосымшадан тұрады. 6. Қимылды ойындар арқылы дене қозғалыс белсенділігін дамыту бойынша ересек мектеп жасына дейінгі балалармен жұмыс жоспары Атауы «Қармақ» «Мысықтар» «Ұстап ал» «Ең епті кім?». Қимыл қозғалыс ойындарының теориясы мен әдістемесін жасау. Зерттеу жұмысының болжамы. Егер, дене шынықтыру міндеттерін жүзеге асырудың тиімділігі: негізгі және қосымша (жаратылыстың табиғи күштері, жеке және қоғамдық гигиена) құралдарды дұрыс үйлестірілсе, адамның денсаулығының жақсаруына әсерін тигізеді. Қимыл-қозғалыс ойындары. Сейсенбі. Категориясы: Бала-бақша. АйнурАрха. «Қақпан». Шарты: Ойыншылар екі топқа бөлінеді. Бірінші топ аз да. Балаларды дамытуда ойын іс-шаралары ұйымдастырылады, ойын арқылы баланың психикасында запалы өзгерістер туады (баланың зейіні, ойлауы, қиялдау қабілеті). Қимылды ойындар. №1 «Паравоз» Мақсаты: Балалардың бірінің артына бірі тіркеліп тұрып паравоз сияқты жүруге, өлең жолдарын қайталап айтуға үйрету. Мазмұны: Қатар қатар тұрайық, Кәне, кәне, сұрайық. Ойын мазмұны: Аралары 10 15 адым қашықтықта «қора» мен «өріс» сызылады. Ойнаушылар үйлерінде тұрып: Бөрте, бөрте, бөрте лақ, Бөрте лақ тым ерке лақ Кетесің кейде секеңдеп, Байламаса көкем кеп — деген сөздерден Кейін дүрсілдей жүгіріп «өріске» беттейді. №6 «Төбеде доп қуу» Мақсаты: Балаларды шапшаң дербес қимыл әрекетке үйрету, ұйымшылдыққа тәрбиелеу. Теория и методика воспитательной работы в дошкольном образовательном учреждении. 72/108/144 ч. от 1900 руб. от 950 руб. Дене тәрбиесі жүйесі қызметінің негізгі бағыттары мен шарттары. Дене тәрбиесі жүйесі дегеніміз әлеуметтік, экономикалық, құқықтық, ғылыми әдістемелік, нормативтік бағдарлама негіздерінің жиынтығы және республикадағы дене тәрбиесі мәселесіне жауапты ұйымдар мен мекемелер жеткілікті. Дене тәрбиесі жүйесінің басты мақсаты күш-қуаты мықты, жантәні сау, елімізді қорғауға әзір, шығармашылық жүмысқа құштар, жан-жақты дене тәрбиесі дайындығынан өткен азаматтар тәрбиелеу. Дене тәрбиесі жүйесі қызметінің негізгі бағыттары мен шарттары. Дене тәрбиесі жүйесі дегеніміз әлеуметтік, экономикалық, құқықтық, ғылыми әдістемелік, нормативтік бағдарлама негіздерінің жиынтығы және республикадағы дене тәрбиесі мәселесіне жауапты ұйымдар мен мекемелер жеткілікті. Дене тәрбиесі жүйесінің басты мақсаты күш-қуаты мықты, жантәні сау, елімізді қорғауға әзір, шығармашылық жүмысқа құштар, жан-жақты дене тәрбиесі дайындығынан өткен азаматтар тәрбиелеу. Қимыл–қозғалыс ойындары бірнеше түрге бөлінеді: ұлдарға және қыздарға арнал-ған ойындар, топтық ойындар, командалық ойындар, эстафеталық ойындар. Дене тәрбиесі жүйесі қызметінің негізгі бағыттары мен шарттары. Дене тәрбиесі жүйесі дегеніміз әлеуметтік, экономикалық, құқықтық, ғылыми әдістемелік, нормативтік бағдарлама негіздерінің жиынтығы және республикадағы дене тәрбиесі мәселесіне жауапты ұйымдар мен мекемелер жеткілікті. Дене тәрбиесі жүйесінің басты мақсаты күш-қуаты мықты, жантәні сау, елімізді қорғауға әзір, шығармашылық жүмысқа құштар, жан-жақты дене тәрбиесі дайындығынан өткен азаматтар тәрбиелеу. Қимыл-қозғалыс ойындарын басқару әдістемесі (Сағындықов, Иманбеков, Айтбаева) Негізгі әдебиеттер: Кенеман А.В., Хухлаева Д.В. «Мектеп жасына дейінгі балалар дене тәрбиесі теориясы мен.

каражанбасмунай зарплата, каражанбасмунай акционеры плетеные чехлы на сиденья автомобиля, чехол для машины актобе samsung s22 ultra процессор, samsung note 22 ultra жетим журек актёры имена, жетим журек 1 сезон




жекеменшік мектептер пайдасы
каракесек кап кара каракат
абайдың баласы әбдірахманға арнаған өлеңдері қандай туынды
сатпаев университет институты
паллиативті көмек презентация

.
==============================================================

~~~~~ испур препарат от диабета цена ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.