인프로코리아
사이트맵
  • 맞춤검색
  • 검색

자유게시판
шығармашылық топтық жұмыс арқылы - топтық оқыту
Antoine | 24-09-19 17:30 | 조회수 : 48
자유게시판

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
шығармашылық топтық жұмыс арқылы - топтық оқыту [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Топтық жұмыс-өзара іс-әрекет жасау философиясы, топтық жұмыс соңғы нәтижеге немесе мақсатқа жетуге ықпал етуге бағытталған өзара әрекеттің құрылымы болып. Топтық оқыту арқылы оқыту тиімді педагогикалық тәсіл екендігін түсіндіру. Топтық оқытуды тәжірибеде қолданудағы тиімділігі туралы бағыт-бағдар бере отырып, сын тұрғысынан ойлауға үйрету.Әр түрлі ойлауды қажет ететін сұрақтар, учеба за границей бесплатно проблемалар, ситуациялар төңірегінде ой. Топтық жұмыстарды ұйымдастыруда ұжымдық танымдық іс-әрекеттердің әртүрлі формаларын мен түрлері жүйесінде топтық жұмыс және оның әртүрлілігі маңызды орын алады. Топтық жұмыс өзінің барлық белгілері көрініс табатын оқу ынтымақтастығының идеалды моделі болып табылады. Топтық жұмыс арқылы оқушылардың Бүгінгі таңдағы оқыту үдерісі жаңа әдіс-тәсілдерді, узи гцрч что это жаңаша идеяларды қолдануды талап етеді. Әр мұғалім өз іс-тәжірибесінде көптеген қиындықтармен, кедергілермен кездеседі. Шығармашылық — бұл адамның өмір шындығында өзін-өзі тануға. Топтық жұмыс оқытудың оңтайлы да ерекше тәсілі Қазіргі таңда сапалы білім беру мәселесі қоғамды толғандырып отыр. 95 likes, 14 comments Ақтөбе қаласы "ӘДІСТЕМЕЛІК КАБИНЕТ" КММ (@metodcabinet_aktobe) on Instagram: "2023 жылдың 24. Дәстүрлі ұйымдастырылған оқу үдерісіне қарағанда, топтық жұмыс арқылы оқыту үдерісінде оқушылар көп мағлұмат алады, ойын үдерісінде. Топтық жұмыс оң нәтижесін бере бастады. Оқушылардың білім алуға деген қызығушылығы арта бастады.Аталмыш тәсіл алдымен оқушыларды бірігіп жұмыс істеуге, ұйымшыл болуға, бірін-бірі оқытуға. Шығармашылық топтың жылдық жұмыс қорытындысы туралы рефлексивтік есеп. учителю, Планирование, Шығармашылық топ жұмысы туралы рефлексивтік есеп. «Топтық оқыту арқылы оқушылардың тілін дамыту» тақырыбында іс-әректеттегі зерттеуін жүргіздік. Сыныптағы жұмыстар топқа бөлудің әртүрлі тәсілдерінен бастап әр оқушыға тапсырмалар беріліп, сыни тұрғыдан ойлау, диалогтық оқыту, дарынды оқушылармен жұмыс, бағалау түрлерін енгізу, рефлексия жасату, өзара бірлескен жұмыс, өзін-өзі реттеу, өзін, өзара бағалау күннен-күнге оқушылар қызығушылығын арттыра түсіп, күнде бір жаңалық енді. Сонымен, сабақтың артықшылығы – сабақтың аясында фронтальды, топтық және жеке оқыту Сабақ өздігінен жауапты шығармашылық жұмыс ретінде мұғалімнен. Бастауыш сыныпта топтық жұмыстың тиімділігі.Оқыту мен оқу тәсілдері арқылы проблемаларды шешу,тапсырмаларды. Шығармашылық топтың жылдық жұмыс қорытындысы туралы рефлексивтік есеп. учителю, Планирование, Шығармашылық топ жұмысы туралы рефлексивтік есеп. «Топтық оқыту арқылы оқушылардың тілін дамыту» тақырыбында іс-әректеттегі зерттеуін жүргіздік. Сыныптағы жұмыстар топқа бөлудің әртүрлі тәсілдерінен бастап әр оқушыға тапсырмалар беріліп, сыни тұрғыдан ойлау, диалогтық оқыту, дарынды оқушылармен жұмыс, бағалау түрлерін енгізу, рефлексия жасату, өзара бірлескен жұмыс, өзін-өзі реттеу, өзін, өзара бағалау күннен-күнге оқушылар қызығушылығын арттыра түсіп, күнде бір жаңалық енді.






мушел жас когда начинается
ерлік пен ұлттық намыс эссе
а байтұрсынов — қазақ әдебиеттану ғылымының атасы
білімсіз адам эссе
қан кету түрлері

.
==============================================================

~~~~~ тері гигиенасы деген түсініктің мағынасы ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.