인프로코리아
사이트맵
  • 맞춤검색
  • 검색

자유게시판
олигофренопедагогика тарихы - тифлопедагогика деген не
Waylon | 24-10-03 12:12 | 조회수 : 24
자유게시판

본문

 
 
 
 
 
 
th?q=олигофренопедагогика+тарихы+тифлопедагогика+деген+не
 
 
олигофренопедагогика тарихы - тифлопедагогика деген не [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Олигофренопедагогика тарихы, тифлопедагогика деген не

Олигофренопедагогика, логопедия)сипаттама және басқа ғылымдармен байланысы. Дефектология (лат. дефект жетімсіздік және гр. логия ілім) педагогиканың көру, есту, сөйлеу мүшелерінде, ақыл-ойының дамуында табиғи кемістігі бар балаларды оқыту мен тәрбиелеу мәселелерін зерттейтін ғылымның арнаулы саласы. Тифлопедаго́гика (от греч. τυφλός «слепой» + педагогика) — наука о воспитании и обучении лиц с нарушением функции зрения вплоть до полной слепоты; является частью специальной педагогики и одним из разделов дефектологии. Содержание 1 История тифлопедагогики 2 Тифлопедагогика как наука 3 Известные тифлопедагоги и тифлопсихологи 4 Литература. Логопедия ғылымы: сурдопедагогика деген не: арнайы психологияның ақаудың күрделі қүрамы туралы түсінік. демек олармен тығыз қарым-қатынасты. Күз мезгілі Тифлопедагогика деген не. Тифлопедагогика (гр. typhlos соқыр және педагогика) педагогика ғылымының көру қабілеті бұзылған балаларды оқыту және тәрбиелеу жөніндегі саласы. Ғылым саласы ретінде 19 ғасырдың басында дами бастады. Кеңес Одағы кезінде әр түрлі ауытқуы бар балаларға арналған оқыту-тәрбиелеу мекемелері ашылып, олар жалпы білім беру жүйесіне кірді. Ушинский өз шығармаларында педагогиканың әрі ғылым, әрі тәрбие өнері екендігін, тәрби мақсатымен тәрбиелеудің халықтығы туралы идеяны және жеке адамды тәрбиелеу. 1.Сурдопедагогика 2.Тифлопедагогика 3.Олигофренопедагогика 4.Логопедия. Сурдопедагогика (латынша — surdus-саңырау) – арнайы ның құрамдас бір бөлігі. Дефектология [1] (лат. defectus жетімсіздік және гр. λόγος ілім) педагогиканың көру, есту, сөйлеу мүшелерінде, ақыл-ойының дамуында табиғи кемістігі бар балаларды оқыту мен тәрбиелеу. Олигофренопедагогика ақыл-ой дамуынан қалып қойған балаларды тәрбиелеу мен оқыту туралы ғылым. Тифлопедаго́гика (от греч. τυφλός «слепой» + педагогика) — наука о воспитании и обучении лиц с нарушением функции зрения вплоть до полной слепоты; является частью специальной педагогики и одним из разделов дефектологии. Содержание 1 История тифлопедагогики 2 Тифлопедагогика как наука 3 Известные тифлопедагоги и тифлопсихологи 4 Литература. Балаларға, тифлопедагогика — соқыр балаларға, олигофренопедагогика үшін – білім алуда ерекше қажеттіліктері бар деген аңықтаманы пайдаланады, сол. Олигофренопедагогика это отрасль педагогического научного знания, занимающаяся изучением процессов обучения, воспитания и развития умственно отсталых детей. Определение 2. Причин, по которым у человека нарушается интеллект, очень много: травмы, генетические проблемы, влияние ядов, тяжёлые инфекции (как до, так и после рождения), последствия неудачных прививок. Тифлопедагогика — отрасль дефектологии, разрабатывающая проблемы воспитания и обучения лиц с глубокими нарушениями зрения (частично и слабовидящих, ослепших, слепых от рождения) [1]. Дефектология — наука о психофизических особенностях развития аномальных детей, закономерностях их обучения и воспитания [1]. Сурдопедагогика есту кемістіктері бар балаларды тәрбиелеу және оқыту туралы ғылым, дефектологияның бөлімі. Часто эти навыки не формируются вообще. Дети-идиоты не обучаются и находятся (с согласия родителей) в специальных учреждениях (детских домах для глубоко умственно отсталых). Эта. Этнопедагогика (гр. ethnos халық, pedagogike бала тәрбиесі туралы ғылым) педагогика ғылымының саласы. От греч. oligos малый, phren ум и педагогика) наука о воспитании и обучении детей с нарушениями интеллекта; один из разделов коррекционной (специальной) педагогики. О. опирается на данные общей педагогики, общей, возрастной. Тифлопедагогика (гр. typhlos соқыр және педагогика) педагогика ғылымының көру қабілеті бұзылған балаларды оқыту және тәрбиелеу жөніндегі саласы.

тәрбие жұмысының есебі слайд, жарты жылдық есеп үлгісі бастауыш сынып мұражай тарих айнасы эссе, мұражай туралы мақала кемелдену жолдары, жүсіп баласағұн реферат солярка цена уральск, нефтек владелец жаңа жылға цитаталар, жаңа жыл құттықтау президент қазақстандағы ең ылғалды жер, қазақстандағы жауын-шашын ең көп түсетін аймақ

қай қосылыста оттектің массалық үлесі көп - оттектің массалық үлесі аз қосылыс [Читать далее...]

2.Массалық үл93% фосфор7% күкірттен тұратнын қосылыстың қарапайым формуласын табыңдар. 4.7 382 күкірт қышқылында оттектің массалық үлесі. 11111 ВЕСТНИК Бұл қосылыс оттектің ағзада. Химиядан есеп. Судағы H2O, құмдағы SiO2 оттектің массалық үлесі (%) қанша екенін есепте? Көлемі 5,6 мл сутек газы бөлініп шықты. Қоспадағы әрбір заттың массалық үлесін есепте? Үлесін табу, элементтердің массалық үлесі бойынша Оқу мақсаты 8.4.2.4 Оттектің аллотропиялық түр өзгерістерінің құрамы. Алса, қай қосылыста темірдің үлесі көп болады (элементтердің Судың және құмның (SiO2) құрамындағы оттектің массалық үлесін. (%) есептеңіздер. Адам ағзасындағы оттектің массалық үлесі шамамен 60% болса, салмағы 50 кг адам ағзасындағы оттектің массасын есептеңдер. 2. 4,9 г калий хлораты ыдырағанда түзілетін оттектің массасын. 5.Қай қосылыста оттектің массалық үлесі көп: А)Li2O В)MgO С)CaO D)BaO Е)СО2; 6.Эндотермиялық процесс: А)2H2+O2=2H2O+Q В)2H2O=2H2+O2-Q С). Сутектің, көміртектің, күкірттің, йодтың, оттектің, темірдің àтîìдàðыíың ìîдельдеðіí Молекула құрамындағы элемент атомдарының массалық үлесін анықтау. Азот қышқылындағы оттектің мольдік үлесі қандай? 16. Қай қатарда тек изотоптардың химиялық белгілері көрсетілген? 17. Көмір қышқыл газының 3,01∙1023 молекуласының (қ.ж.) алатын көлем? 18. Судағы h2o, құмдағы sio2 оттектің массалық үлесі (%) қанша екенін есепте? Оттектің массалық үлесі көп зат Сабақ жоспары ㊺.Оттектің массалық үлесі аз қосылыс: •ТеО₃/. Құрамында көміртектің массалық үл17%, оттектің массалық үл78%, сутектің массалық үл04% болатын органикалық. 3.Қай қосылыста оттектің массалық үлесі көп: А)Li 2 O В)MgO С)CaO D)BaO Е)СО 2 ; 4. Сутек: А)N 2 -пен В) S-пен С) O 2- пен D) HCI-мен Е)Са-мен әрекеттеспейді 5. 240г мыс оксидін толығымен мысқа айналдыру үшін қажет сутектің зат мөлшері: А) 1 моль В)0,1 моль С) 1,5 моль D) 3 моль Е) 2моль 6. 1.Оттектің ауа атмосферасындағы көлемдік және массалық үлестері қандай? 2.Оттектің жалпы сипаттамасын трек-сызба пайдалана отырып айтыңдар. 3.Жер. Оттегі жердегі ең көп тараған элемент – 50% массалық үлесі. ЭТ ~ 3,5 болғандықтан барлық дерлік элементтермен әрекеттеседі. 5.Қай қосылыста оттектің массалық үлесі көп: А)Li 2 O В)MgO С)CaO D)BaO Е)СО 2 ; 6.Эндотермиялық процесс: А)2H 2 +O 2 =2H 2 O+Q В)2H 2 O=2H 2 +O 2 -Q С) N 2 +3H 2 =2NH 3 +Q D) CaO+Н 2 О→Са (ОН) 2 + Q Е) С+ О 2 →СО 2 + Q 7. Сутек: А)N 2 -пен В) S-пен С) O 2- пен D) HCI-мен Е)Са-мен әрекеттеспейді. Оттегі жердегі ең көп тараған элемент – 50% массалық үлесі. VI A топша элементтерінің V A топша элементтеріне қарағанда сутекті қосылыстары берігірек. Адам ағзасындағы оттектің массалық үлесі шамамен 60% болса, салмағы 50 кг адам ағзасындағы оттектің массасын есептеңдер. 2. 4,9 г калий хлораты ыдырағанда түзілетін оттектің массасын. 3.Қай қосылыста оттектің массалық үлесі көп: А)Li 2 O В)MgO С)CaO D)BaO Е)СО 2 ; 4. Сутек: А)N 2 -пен В) S-пен С) O 2- пен D) HCI-мен Е)Са-мен әрекеттеспейді 5. 240г мыс оксидін толығымен мысқа айналдыру үшін қажет сутектің зат мөлшері: А) 1 моль В)0,1 моль С) 1,5 моль D) 3 моль Е) 2моль 6. Химиялық қосылысты атау үшін алдымен металл атауы, сосын бейметалл атауына латын Қай қосылыста оттектің массалық үлесі көбірек: CuO, Fe2O3, KClO,.


аптека рауза на тимирязева гагарина
3d жобалау бөлімі бойынша жиынтық бағалау
қабанбай батырдың жерленген жері
тазша бала ертегісі текст
время на казахском часы

.
==============================================================

~~~~~ аңсаған аппақ арманым скачать текст ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.